LÄNSSTÄMMA 28 april i Lilla Hycklinge (Oskarshamn)

Kallelse till ALLA medlemmar och kretsar i Naturskyddsföreningen i Kalmar län

Ni är välkomna på vår LÄNSSTÄMMA, i år blir det på Döderhultskretsens gård i Lilla Hycklinge, nordväst om Oskarshamn. Förutom de sedvanliga förhandlingarna och besluten vandrar vi bort till Hycklinge hagar, samt får givetvis fika två gånger och lunch!

Anmälan senast 18 april till Kuno Nilsson  kuno.nilsson.naturskyddsforeningen@telia.com eller tel 070- 378.

Mer om anmälan, kretsarnas ombud, kostnader och hur man hittar kan du läsa HÄR. Detta viktiga  ”papper” har även har mailats till kretsarna.

Dagordning för stämman finner du HÄR.

Övriga dokument inför stämman (Stämmohandlingar) finner ni HÄR , utom revisionsberättelsen som finns HÄR.

Döderhults Naturskyddsförening hälsar er VÄLKOMMNA till Lilla Hycklinge!

Har ni frågor hör av er till

Kuno Nilsson 070-378 80 75     kuno.nilsson.naturskyddsforeningen@telia.com

Jan Herrmann 070-678 19 89     jan.herrmann@lnu.se